به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در دوازدهم آبانماه امسال،فردی با مراجعه به دادسرای جنایی عنوان داشت که دخترش به نام ویدا در هشتم آبانماه جهت انجام امور اداری از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته است .
بر اساس این گزارش، در تحقیقات کارآگاهان پلیس تهران از خانواده ویدا مشخص شد که وی یک روز قبل از ناپدید شدن،با یکی از دوستان خانوادگی شان به نام فرزاد تماس و جهت بردن خودرو خود به تعمیرگاه قرارملاقات گذاشته است .
در ادامه این گزارش با شناسایی فرزاد، تحقیقات از وی در دستور پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و وی در اعترافاتش در خصوص انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت گفت: ویدا به بهانه سرمایه گذاری در یک پروژه اقتصادی، مبلغ 45 میلیون تومان از من پول قرض کرده و قرار بود تا این مبلغ را در کمترین زمان تسویه کند ،اما او هر بار بهانه ای می آورد و زمان دیگری را برای دادن بدهی اش اعلام می کرد تا اینکه این زمان به یک سال رسیدو طی این مدت متوجه شدم که او از افراد دیگری نیز به همین شیوه و شگرد اقدام به گرفتن پول کرده است .
متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: صبح روز حادثه با ویدا قرار ملاقات داشتم و تصمیم گرفته تا به هر شکل ممکن پول خودرا از وی بگیرم و اگر موفق به این کار نشدم ، ویدا را به قتل رسانم .
فرزاد در ادامه گفت : در میانه راه درباره زمان بازپس گرفتن طلب خود با ویدا صحبت کردم اما او باز هم زمان دیگری را اعلام کرد ؛ در مابین صحبت هایش متوجه شدم که قصد دارد تا پس از مدتی از تهران خارج شود ؛ تصمیم خودم را عملی کنم ؛ پارچه ای را دورگردنش انداخته و او را خفه کرم .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت :با اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و رها کردن جسد در شهر اندیشه ، بلافاصله هماهنگی لازم انجام و مشخص شد که جسد متعلق به مقتوله توسط عوامل انتظامی در همان محل رها سازی جسد کشف و به عنوان ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
حبرنگار :مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.