پیام نظر عصر یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: مجموعه بولینگ و بیلیارد اریکه ایرانیان شهرستان پردیس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات بولینگ و بیلیارد توسط بخش خصوصی احداث و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: قرار است این مجموعه مجهز به 16 خط بولینگ و 8 میز بیلیارد شود که این امر کمک شایانی به توسعه این ورزش های مفرح در شهرستان پردیس می کند.
* انتصاب نخستین سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد شهرستان پردیس
طی حکمی از سوی پیام نظر سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، محمد حیدری به عنوان سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد شهرستان پردیس منصوب شد.
به گزارش ایرنا آئین معرفی نخستین سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد شهرستان پردیس با حضور پیام نظر سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، محمد سیفی رییس اداره ورزش و جوانان پردیس و سعید گرجی دبیر هیات در اداره ورزش پردیس برگزار شد.
در این آئین پیام‌نظر با بیان اینکه بولینگ و بیلیارد تهران را به جایگاه واقعی خود می رسانیم، گفت: هدف ما قرار گرفتن بین 10 هیات برتر ورزشی استان تهران در سال جاری است.
وی افزود: بسط و گسترش بولینگ و بیلیارد در شهرستان های استان تهران در دستور کار است و کار استعدادیابی ویژه ای در آینده نزدیک در شهرستان های استان علاوه بر پایتخت انجام می شود.
محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از راه اندازی هیات بولینگ و بیلیارد این شهرستان خواستار بسط و گسترش این 2 رشته محبوب در پردیس شد.
خبرنگار: مهدی مقدر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.