به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمد رنجبر افزود: فاز نخست پروژه کمربندی سرهار 6٫5 کیلومتر است و با 23 میلیارد تومان اعتبار روند پیشرفت فیزیکی آن منایب ارزیابی می شود.
وی از تامین اعتبار این پروژه توسط استانداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و گفت: با انجام کار کارشناسی املاک معارض و پرداخت قیمت آن توسط دولت اجرای این پروژه با سرعت بیشتری دنبال می شود و با همکاری اداره برق تاکنون 17 تیر برق از مسیر جمع آوری شده است.
به گفته رنجبر، قرارداد پیمانکاری ساخت کمربندی سرهار دماوند 36 ماهه است و با بهره برداری از این محور، بار ترافیکی در منطقه دماوند به خصوص در گیلاوند کاهش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: پروژه کمربندی سرهار از ورودی شهر در محدوده قبل از پلیس‌راه آغاز و انتهای آن به خارج از شهر دماوند و به جاده فیروزکوه وصل می شود و یکی از پروژه های زیرساختی بخش حمل ونقل شهرستان دماوند است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: هدف از اجرای این طرح، کاهش ترافیک در شهرستان دماوند است زیرا بلوار قدیمی شهر پاسخگوی حجم بالای تردد خودروها نیست.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام 7246/1108** 1625
خبرنگار: ایرج منصوری - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.