به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان حجت الله کریمی و سیدهاشم ایروانی از شهدای دوران دفاع مقدس ورامین گفت : ایثار و از خودگذشتگی شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس باعث گردید تا حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاده و با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران به اقتدار و عزتی مثال زدنی در منطقه دست یابد.
محمدرضا یوسفی افزود : این که شهیدان ، از زندگی ، همسر و فرزندان خود کنده و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جان خود را تقدیم اسلام کردند ، نشان از اوج بصیرتی دارد که امروز نیز جامعه اسلامی به آن نیاز دارد تا بتواند در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کند.
وی از همسران شهیدان به عنوان پرچمداران خون شهدا یاد کرد و افزود : همسران شهدا نه تنها راه شهیدان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال کردند که با تربیت فرزندانی صالح و پاک ، آینده ایران اسلامی را در داشتن افرادی متعهد و انقلابی تضمین نمودند و مسئولان وظیفه دارند تا با سرکشی مداوم به خانواده معظم شهدا ، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک برطرف کنند.
وی تصریح کرد: در تمام دیدارهایی که از خانواده معظم شهدا صورت گرفته ، آن ها هیچ گونه درخواست شخصی از مسئولان ارائه نمی دهند ، این نشان از معامله ای است که آنان با خداوند انجام داده اند و یقینا پاداش خود را دریافت می کنند ولی این نباید باعث شود تامسئولان از نیازهای آنان غافل شده و خانواده شهدا را به حال خود واگذار کنند.
یوسفی تأکید کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، فرصت و افتخاری برای مسئولان است تابتوانند گره ای کوچک از مسائل و مشکلات آنان به ویژه در حوزه اشتغال فرزندان شهدا باز کنند.
شهید حجت الله کریمی در عملیات فکه و شهید سید هاشم ایروانی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان جانباز 70 درصد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.