به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: مبارزه با ظلم و فساد ار ارکان دولت های اسلامی است و این شاخصه در نهضت امام خمینی(ره) هم وجود داشت، چرا که ظلم وستم هر چه به ظاهر بزرگ هم باشد؛ ولی در برابر حق پر کاهی بیش نیست.
وی تأکید کرد: اگرسیدالشهدا (ع) در برابر ظلم و فساد موضع تسلیم و سکوت را اختیار می کردند امروزه دنیا غرق در ظلم و فساد می شد.
حجت الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید یکپارچه فریاد 'هیهات من الذله' سر دهند و با حفظ اتحاد و همدلی در برابر استکبار جهانی و دشمن شماره یک اسلام ایستادگی کنند.
وی تصریح کرد: پیروزی های رزمندگان اسلامی در سوریه و عراق و جمع شدن پرونده داعش که از حمایت قاطع آمریکا و صهیونیست برخوردار بود ، نشان داد که مسلمانان با اتحاد و هم دلی می توانند در برابر استکبار جهانی به راحتی پیروز شوند.
امام جمعه قرچک با اشاره به اوضاع نابسامان مردم یمن گفت : سران کشورهای اسلامی باید به صورت ویژه به فکر مردم یمن باشند؛ به هر شکل ممکن با وارد کردن فشار به آل سعود، جلوی این جنایت بشری را بگیرند.
وی عنوان کرد: امروز یمن به بزرگترین منطقه قحطی زده جهان تبدیل شده است و جان 400 هزار کودک درخطر است.
وی بیان کرد: عربستان که در مقابله با فرهنگ تشیع و اسلام ناب محمدی با شکست مواجه شده ، در امور داخلی لبنان نیز مداخله می کند و به دنبال ناامنی در این کشور است.
امام جمعه قرچک با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم مسلمانان در اربعین حسینی نیز گفت: حرکت اربعین ، ثبات قدم در راه حق و اقامه حق و عدل را نشان داد و ثابت کرد که در صورت اجتماع و وحدت می توان بر تمامی دشمنان غلبه کرد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: روح اله صائب
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.