افشین حبیب زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با مغازه داران پلاسکو انجام شده و این جلسات نتیجه مناسبی داشت.
وی گفت: بعد از جلسات با سعیدی کیا و مسئولان ذیربط پلاسکو، 12 نفر از اعضای شورای شهر متن صورت جلسه را امضا کرده و به شهرداری تهران ابلاغ شد.
حبیب زاده اظهار کرد: شهرداری تهران مکلف شد مجوزهای قانونی لازم را طبق درخواست ذی نفعان و مالک و با رعایت حقوق مکتسبه صادر کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران مکلف به اجرای این ابلاغیه است، گفت: اگر ابلاغیه اجرا نشود از شهرداری سوال خواهیم کرد.
وی یادآور شد: ضرر، زیان و وجود مشکلات حقوقی بین اشخاص و مغازه داران در ساختمان پلاسکو به حوزه مدیریت شهری ارتباطی ندارد و اگر ذی نفعان ادعای حقوقی دارند باید در محاکم قضایی مطرح و از طریق دادگستری رسیدگی کنند.
وی تاکید کرد: شورای شهر در خصوص پلاسکو موضوعات مرتبط با شهرداری تهران از جمله صدور مجوزها و ساخت و ساز قانونی که در وظایف مدیریت شهری است را پیگیری و به نتیجه رسانده است.
ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران روز 30 دی ماه سال 95 دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب و فروریخت.
خبرنگار: معصومه آقا امینی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.