به گزارش ایرنا ، درآئین معارفه «نجمه اسماعیلی» رئیس جدید بهزیستی پیشوا که روز دوشنبه با حضور« اصغر باقری» مدیرکل بهزیستی استان تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، از زحمات و تلاش های «حمید اسماعیلی» تقدیرشد.
فرماندار پیشوا در این مراسم گفت : پیشوا از محروم ترین مناطق استان تهران و کشور محسوب می شود که نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان در حوزه های مختلف اجتماعی است.
محمدکرم محمدی افزود: شهرستان پیشوا از دیر باز پذیرای مهاجرین متعددی از داخل و خارج ازکشور است که بخش عظیمی از جمعیت ، افراد آسیب‌دیده‌ای هستند که به این شهرستان آمده و در مناطق مختلف پیشوا سکونت می کنند.
وی تصریح کرد: این قشرآسیب‌پذیر، جامعه هدف بهزیستی را به‌خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی وسیع‌تر و غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر می‌کند که گاهی اقدام و کمک فوری را می‌طلبد.
فرماندار پیشوا بیان داشت: رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر جامعه با توجه به محدودیت امکانات، هنر مدیران را در جذب مشارکت‌های مردمی می‌طلبد.
محمدی افزود: با توجه به محرومیت‌های پیشوا و مهیا بودن ظرفیت خیران در استان تهران، باید تلاش شود تا بخشی از این کمک‌ها را به سمت این شهرستان سوق داد.
وی گفت: اداره بهزیستی شهرستان پیشوا چه ازنظر نیروی انسانی و چه ازنظر ساختار و امکانات اداری نیازمند کمک و نگاه ویژه اداره کل بهزیستی استان تهران است.
فرماندار پیشوا از رئیس جدید بهزیستی شهرستان خواست تا با تلاش مضاعف ، نیازهای جامعه هدف این اداره را شناسایی و با کمک نهادهای مختلف در صدد رفع این نیازها بر آید.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.