به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان پیشوا در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) گفت : ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار، درسی است که از آموزه‌های دینی و در مکتب عاشورا و اربعین حسینی آموخته شده است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی با اجتماع عظیم خود در راهپیمایی 13 آبان ، با مشت‌های گره‌خورده خود، بر دهان آمریکا و همه یاوه‌گویانی که علیه تمامیت این مرز و بوم بنای توطئه دارند، کوبیدند و ثابت کردند که این مردمان هیچ‌گاه از حقوق و آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.
وی افزود: تلاقی سه مناسبت مهم یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 به دلیل اعتراض به کاپیتولاسیون به‌عنوان یک اقدام ننگین، قیام تاریخی 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، بصیرت و آگاهی دانشجویان و دانش‌آموزان نسبت به آمریکا و ایادی آن را به‌روشنی نمایان می‌کند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه از حمایت مظلومان در مقابل ظالمان جهان دست بر نخواهد داشت، افزود: امروز مردم ایران اسلامی با رهبر خود و شهدای گلگون‌کفن این مرز و بوم پیمانی چندباره بستند که در مقابل استکبار جهانی همچون گذشته ایستادگی کنند و این مبارزه درسی است که ملت ایران از آموزه‌های دینی و در مکتب عاشورا و اربعین حسینی آموخته است.
محمدی گفت: مردان رمضان و آبدیدگان عاشورایی هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت و به‌عنوان مدافعان ولایت و مظلومان جهان، از حقوق ملت‌های مظلوم و ستمدیده دفاع می‌کنند و در مقابل زورگویان و یاوه‌گویان، محکم و استوار ایستاده‌اند.
وی افزود : مردم ایران اسلامی همواره از انسانیت، حریت و استقلال خود و جهان اسلام دفاع می کنند و حاضرند تا دراین راه ، بهترین فرزندان خود را تقدیم اسلام کنند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.