به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مقابله با تخریب های غیر مجاز شهرستان ری افزود: مسئولان و نهادهای دولتی تنها به این مقام ها بسنده نکنند ولازم بیش از گذشته در برخورد با اخلال گران ملکی برخورد شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در میان دستگاه ها رقابت منفی شکل گیرد، اظهار داشت: بایستی با سودجویان و دستگاه های متخلف برخورد قانونی شود.
جمالی پور ادامه داد: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، صیانت از زمین های کشاورزی، محیط زیست، حقوق کشاورزان و باغداران در حقیقت دفاع از بیت المال محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز باید در سطح اداره های این شهرستان تشکیل شود، افزود: اگر سایر نهادهای زیربط بصورت جداگانه و با روش خود بخواهند با پدیده ساخت و سازها در زمین های کشاورزی برخورد کنند، در نهایت به ضرر مردم خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید اثرات تخریب زمین های کشاورزی و محیط زیست در میان مردم نهادینه شود، اظهار داشت: مردم اگر آگاه باشند و بدانند که کجا باید سرمایه گذاری کنند، فریب سودجویان و سوداگران را نخواهند خورد و در عمل زمینه های برآورده شدن منافع سودجویان نیز از بین خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر بتوانند فرهنگ سازی و آگاه سازی خوبی در خصوص ضررهای تبدیل زمین های کشاورزی به ویلاهای تفریحی به مردم بدهند؛ دیگر نباید شاهد تبدیل این زمین ها به سایر کاربری ها در سطح شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا، بزرگترین علملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز با خلع ید 10 هکتار از اراضی ملی و تخریب 120 ویلای غیرمجاز دربخش کهریزک شهرستان ری انجام شده است.
جلسه ستاد هماهنگی مقابله با تخریب های غیر مجاز شهرستان ری روز پنجشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
3218** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - خبرنگار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.