به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جدید شرکت قطار شهری در مراسم معارفه خود که با حضور پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد اظهار کرد: باید برنامه ریزی در اجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سرعت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.
علی امام تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر صنعت مترو اعم از عمرانی و تجهیزات بر مبنای توان مهندسان داخلی به پیشرفت های خوبی رسیده و در میدان رقابت های بین المللی که بین کشورهای مطرح در این صنعت وجود دارد؛ حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی با بیان اینکه رسیدن به نقطه اوج توسعه صنعت مترو در گرو اعتماد به مهندسان داخلی و توجه مدیران شهری به اهمیت مترو به عنوان حمل و نقل عمومی پاک، ایمن و در دسترس بوده خاطرنشان کرد: قطعا همدلی و همراهی مهندسان، مشاوران، مجریان و پیمانکاران این صنعت در دوره جدید نیز می تواند باعث شکوفایی مترو در بعد داخلی و بین المللی شود.
مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران با اشاره به اولویت بندی پروژه های توسعه مترو در پایتخت بیان کرد: باید برنامه ریزی دراجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سرعت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.
وی تاکید کرد: یکی از برنامه های ما در اجرای وظایف شرکت مترو استفاده از نیروهای باسابقه در این حوزه است و امیدواریم که تمامی تلاش هایی که در توسعه مترو انجام می شود؛ در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باشد.
علی امام 47 ساله؛ مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران اخذ کرد.
وی از مدیران شهرداری تهران در معاونت فنی و عمران بوده که عمده فعالیت های وی در زمینه های تونل سازی، راهسازی و سدسازی ثبت شده است.
علی امام از سال 1388 رسما به شهرداری آمد و بیشتر دوران خدمت خود در این نهاد را در معاونت فنی و عمرانی، به عنوان قائم مقام معاونت (3سال) و مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران (5 سال و 5 ماه) سپری کرد.
در دوران مدیریت وی بر سازمان مهندسی و عمران شهر تهران 4 تونل امیرکبیر، نیایش، شهدای غزه و شهید ضربعلی زاده به بهره برداری رسیده و فاز نخست تونل 2 طبقه آرش – اسفندیار نیز به مرحله تکمیل رسیده است.
همچنین پروژه هایی همچون پل های تقاطع بزرگراه های شیخ فضل ا... نوری و محمدعلی جناح، پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به آزاد راه تهران-کرج، پل های کاروانسرا سنگی 1و 2 ، دریاچه شهدای خلیج فارس به همراه تصفیه خانه آن، بزرگراه طبقاتی صدر، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید همدانی(ادامه غربی بزرگراه حکیم)، بزرگراه های شهید خرازی و شهید زین الدین احداث و بزرگراه یادگار امام(ره)، بزرگراه شهید باقری و بزرگراه آزادگان تکمیل شدند.
ضمن اینکه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی نیز در همین دوره محقق شد.
پیش از این هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو و حومه بود.
خبرنگار: سید جواد آل داود**1348
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.