به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در آئین معارفه رئیس جدید بهزیستی ورامین با اشاره به آمار بالای خانواده های تحت پوشش بهزیستی در استان تهران گفت: هر چه آمار افرادی که از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند کاهش یابد، اجرای دقیق و صحیح سیاست های اقتصادی و اجتماعی نمود بیشتری خواهد داشت و در این میان ، دولت باید در کنار دیگر افراد و گروه هایی که به بهزیستی همکاری می کند ، به رفع مشکلات کمک کند.
وی افزود: در تمامی کشورها ، خدمت رسانی به افراد نیازمند ، بیشتر با نگاه دولتی صورت می گیرد ولی در ایران بسیاری از مسائل و مشکلات با همکاری و برنامه ریزی مردم و نهادهای مردمی برطرف می شود.
یوسفی تصریح کرد: جنوب استان تهران از دیرباز در حوزه بهزیستی مورد بی مهری قرار گرفته و استقرار خانه سالمندان ، ندامتگاه ،مراکز بیماران روانی و معتادین متجاهر باعث شده تا نگاهی منفی به جنوب تهران ودشت ورامین به وجود آید.
وی بیان کرد: اعزام معتادین متجاهر به شهرستان ورامین ، معزلی اساسی پیش روی مسئولان شهرستان قرار داده و باعث شده تا مشکلاتی برای حوزه امنیت و مسائل اجتماعی ورامین به وجود آید.
وی تأکید کرد: ورامین نباید جور استان تهران را مقابله با پدیده شوم اعتیاد و معتادان متجاهر را بکشد بلکه باید از توان و ظرفیت خود به منظور رفع مشکلات موجود در شهرستان استفاده کند.
فرماندار ورامین گفت : بسیاری از کودکان کار و متکدیانی که در سطح شهرستان مشغول به فعالیت می باشند به ورامین ارتباطی ندارند بلکه این افراد هر روز از تهران و مناطق اطراف به ورامین آمده و چهره این شهرستان مذهبی را مخدوش می کنند.
وی افزود: سازمان بهزیستی باید در کنار توجه به مشکلات جامعه ، به کارکنان خود نیز توجه داشته باشد تا آنان بتوانند به امور مددجویان به درستی رسیدگی کنند.
در این مراسم اعظم هراتی به عنوان دومین رئیس زن، به عنوان رئیس بهزیستی ورامین معرفی و از زحمات سیدرحمان حسینی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.