حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های این هفته با همکاری و بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد وابسته در شهر و شهرستان های تهران به اجرا در می آید.
وی برگزاری گفتمان دینی و آموزشی را یکی از برنامه هایی پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: این برنامه برای دانش آموزان دوره های اول و دوم دبیرستان با همکاری ادارات آموزش و پرورش به اجرا در می آید و 50 استاد حوزه و دانشگاه به سؤالات گروه های هدف پاسخ می دهند.
نوری زاده افزود: ‌تشکیل 5 کارگاه آموزشی ویژه مبلغان و مبلغات و 4 نشست هم اندیشی اقشار تاثیر گذار با حضور مداحان و مسئولان هیات های مذهبی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برای گروه های هدف سازمان اجرایی می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: به منظور بصیرت افزایی آحاد جامعه و ترویج و توسعه فرهنگ دینی و انقلابی 200 مبلغ به مساجد، حسینیه ها، مراکز اداری و آموزشی استان اعزام خواهد شد.
وی تبلیغ و سخنرانی در 153 مسجد روستایی، توزیع کتب و نرم افزار آموزشی بین 2 هزار نفر از گروه های هدف، تبلیغات محیطی در ادارات و مراکز تحت پوشش از دیگر برنامه هایی است که توسط این اداره کل برای هفته پدافند غیر عامل برنامه ریزی شده و اجرا می شود.
به گفته نوری زاده، ساماندهی 5 هزار تشکل فرهنگی دینی، ارسال پیام به 2 هزار نفر از اعضای شبکه تبلیغی، هیات مذهبی، مدیران و کارشناسان و نیز 5 جلسه مشاوره در مراکز و مؤسسات قرآنی تحت پوشش از دیگر برنامه های این هفته است.
خبرنگار: معصومه آقا امینی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.