به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته شهر خیرآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با افسران دانشگاه امام علی(ع) گفت: بارها اعلام کرده‌ایم و بار دیگر اعلام می‌کنیم توان قدرت دفاعی و موشکی ما قابل چانه زنی نیست و هرگز در این خصوص با دیگران مذاکره نمی‌کنیم.
وی افزود: در ابتدای مذاکرات فقط قرار بود برای رفع تحریم ها، ما از انرژی هسته ای خود دست بکشیم اما اکنون اعلام می‌کنند باید توان موشکی نظام اسلامی هم مورد مذاکره قرار گیرد تا تحریم ها رفع شود.
وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مشکل آنان با نظام و توان موشکی یا انرژی هسته‌ای نیست بلکه آنان قدرت نفوذ ما را نمی توانند ببینند.
طزری افزود: آمریکا بارها اعلام کرده که آن ها برنامه ای جز تغییر نظام اسلامی ندارند و می خواهند از طریق وضعیت قدرت نظامی بر کشور مسلط شوند.
وی با بیان اینکه امنیت اقتصادی زمانی حاصل می شود که ما وابسته به نفت نباشیم، گفت: تا زمانی که ما فقط نفت می فروشیم باید نگران اوضاع باشیم تا مبادا قیمت نفت ارزان شود و کشور با مشکلات روبرو شود.
امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: راه حل برطرف شدن مشکلات اقتصادی در پویایی اقتصاد مقاومتی است که از تمام توان و ظرفیت داخلی استفاده کنیم تا بتوانیم از این طریق از نعره های دشمنان در امان باشیم.
امام جمعه خیرآباد گفت: کنگره آمریکا در حال تصویب طرحی است که از آن بتواند بخاطر توان موشکی ایران، تحریم های جدیدی علیه کشورمان وضع کنند، وضع اینگونه تحریم ها اگر صورت بگیرد مخالف برجام بوده و ناقض آن می‌باشد.
حجت الاسلام طزری افزود: وضع اینگونه تحریم ها بخاطر فشار بر نظام اسلامی، برای پذیرفتن شرایط جدید است تا بار دیگر نظام اسلامی را پای میز مذاکره بکشانند و بتوانند در زمینه های دیگر امتیاز بگیرند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.