به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ محمد کالوسی افزود: با توجه به افزایش جیب بری، در ایستگاه متروی شهرری، تعداد گشت های انتظامی یگان انتظامی پلیس مترو توسط فرماندهی این یگان افزایش، که سرانجام موفق به دستگیری سارق حرفه ای جیب بر هنگام سرقت در ایستگاه مترو شهر ری شدند.
وی ادامه داد: سارق حرفه ای به این کلانتری انتقال و در بازجویی صورت گرفته، ضمن پذیرش بزه انتسابی به 50 فقره جیب بری در این محدوده اعتراف کرد.
سرهنگ کالوسی افزود: با تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

*دستگیری مالخر لوازم خودرو و اعتراف به 600 فقره
سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری از دستگیری مالخری که از پنج سارق 600 فقره اموال مسروقه، مالخری کرده بود، خبر داد و گفت: در پی اطلاع و تحقیقات انجام شده در خصوص مالخری اموال مسروقه توسط فردی در حوزه استحفاظی کلانتری 131 شهر ری، عوامل این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام و پس از پی بردن به صحت موضوع به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به دستگیری متهم افزود: در مخفیگاه وی، تعدادی لوازم خودرو کشف شد.
سرهنگ بستو ادامه داد: متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال و در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که تا کنون 600 فقره اموال مسروقه را از پنج سارق حرفه ای مالخری کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری فاتب، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

*دستگیری سه سارق حرفه ای منازل مسکونی غرب تهران
همچنین رئیس کلانتری 119 مهرآباد از دستگیری سه سارق حرفه ای منازل مسکونی خبر داد و گفت: با دستگیری این سه متهم، سارقان 10 فقره سرقت منازل مسکونی در سطح حوزه کشف شد.
سرهنگ حسن نور آبادی اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع سرقت های مکرر در سطح حوزه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.
وی با اشاره به اعزام تیمی از ماموران کلانتری به محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات میدانی، گفت: در نهایت در پایش اطلاعاتی مشخص شد که سارقان سه نفر بوده و مخفیگاه آنان در شهرستان شهر قدس است.
رئیس کلانتری 119 مهر آباد گفت: با هماهنگی مقام قضایی تیمی برای دستگیری متهمان اعزام و هر سه سارق طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ نورآبادی بیان کرد: متهمان با پذیرش بزه انتسابی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

*باند خرده فروشان مواد مخدر در شمال تهران انهدام شد
رئیس کلانتری 101 تجریش تهران، صبح امروز از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر در شمال تهران گفت: تعدادی از شهروندان با تماس تلفنی به کلانتری،گفتند که فردی در خیابان اسد آبادی، با تبدیل محل مسکونی اش به پاتوق و تردد و حضور افراد ناشناس، اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کند که باعث ناامنی در محله شده است.
سرهنگ علیرضا ناصری نژاد افزود: تیم تخصصی ماموران کلانتری، دستگیری متهم یا متهمان را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت داشته و متهم با تبدیل محل مسکونی اش به پاتوق و تردد تعدادی افراد مشکوک، اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کند.
وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی، افزود: تیمی برای دستگیری افراد حاضر در مخفیگاه و بازرسی از آن محل، اعزام که در یک عملیات ضربتی 4 متهم دستگیر و در بازرسی صورت گرفته، مقدار 358 گرم مواد مخدر کشف و متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ ناصری نژاد، ادامه داد: متهمان در بازجویی صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و برای تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.