به گزارش ایرنا، این کتاب می‌تواند بیان موجز تجربه‌ها و دلبستگی‌های انسانی هر یک از افراد در همین چند وقت اخیر باشد، درست به همین دلیل، شعرهای این مجموعه ارتباط بی‌واسطه‌ای با خواننده برقرار‌ می‌کنند.
گفتن از هدیه‌ای که اخیرا دریافت کرده‌ایم، تعریف آخرین نتایجی که در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا رقم خورده، اشاره به تازه‌ترین موردی که در رابطه‌ای انسانی پیش آمده یا موضوعی که جدیدا برای یکی از آشنایانمان اتفاق افتاده، بازگویی تودیع و معارفه مقدری که روزی سراغ هر مدیری می‌رود
از دیگر ویژگی شعرهای علی خانی است.
مجموعه شعر «برای تجربه‌های اخیر» در 84 صفحه و با قیمت 8000 تومان راهی بازار نشر شده است.
علی خانی نویسنده و شاعر متولد 1354 شهر اردبیل و دانش آموخته معماری از دانشکده هنرهای زیبا است، وی از سال 1392 به طوری جدی وارد عرصه ادبیات شد و سال 1394 نخستین مجموعه داستان خود را با عنوان «مرگ عادی یک استاد معمولی» منتشر کرد.
خانی بعد از چاپ نخستین کتاب داستانی خود، به شعر روی آورد که حاصل آن تاکنون در قالب چهار مجموعه با عنوان های «زنان، چشمان خود را زیباتر می‌بینند»، «دفترا عوض»، «بی‌تو مرداد»، «چهارشنبه‌های بارانی» منتشر شده است.
همچنین «سُرخ، مثل سُسِ قرمز» دومین اثر داستانی خانی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.