به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، محمد میثم میثمی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه صفر چهارمین سال ویژه برنامه سوگواره شعر آیینی برآستان اشک - شب‌ شعر و مرثیه خوانی هم نوا با کاروان اسرای کربلا – به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) روز چهارشنبه سوم آبان ماه مصادف با پنجم صفر ساعت 18 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
میثمی گفت: در این برنامه با اجرای محمود حبیبی کسبی، شاعران آیینی؛ محمدعلی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، محمد سهرابی، احمد بابایی، هادی جانفدا، قاسم صرافان، محمدمهدی سیار، میلاد عرفانپور به شعرخوانی و محسن عرب خالقی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.
رئیس فرهنگسرای اندیشه افزود: سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک هر ساله همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در ایام محرم و صفر برگزار می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88765509 و 88766030 تماس حاصل کنند.
در پایان مراسم قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برگزار می شود.
حضور در این مراسم برای عموم شهروندان آزاد است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.