به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با 24 مهر سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
فرماندهان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ٥٨ به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد گفت: کارکنان این نهاد انقلابی به عنوان سربازان فرهنگی در تمام مراحل انقلاب پیوسته در جهت اعتلای ارزش های انقلابی در میان نظامیان ایران مجاهدت کرده اند.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: کار و هنر سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش آوردن دل ها به سوی خداست اظهار داشت: کارکنان این نهاد ارزشی و انقلابی در وهله اول باید دل خود را با خدا کنند تا بتوانند سایر دل ها را به سوی خدا هدایت کنند.
وی در ادامه سخنان خود به توهین و تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی دشمنان انقلاب اشاره کرد و افزود: ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران مانند یک روح در دو بدن هستند و هر توهینی به سپاه به سان توهین به ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
حسنی ادامه داد: ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران دارای یک هدف و یک فرمانده هستند که آن هم حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ ارزش های دینی و ملی ملت بزرگ ایران است و هر کشوری بخواهد به این کشور توهین و تجاوزی بکند به شدت پشیمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به شدت از دست توهین کنندگان به سپاه ناراحت است و اگر روزی اجازه غرش با ارتش داده شود دشمنان بدانند که فرصت توبه کردن هم پیدا نخواهند کرد.
همچنین پیش از این مراسم مسئولان و کارکنان این سازمان با حضور در بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.