پیمان محسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به واحدهای ناایمن تذکر و اخطار داده می شود افزود: مالکان این واحدها باید نسبت به ایمن سازی واحد خود و رفع موارد خطر اقدام کرده که پس از بازدید آتش نشانی و شهرداری و تأیید ایمنی ساختمان به آنها اجازه فعالیت داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای ناایمن در صورت توجه نکردن به اخطارها و در صورتی که درخصوص موارد ناایمن اقدام عملی انجام ندهند نام آنها به عنوان واحدهای ناایمن معرفی می شود تا مردم از مراجعه به آنها خودداری کنند.
شهردار منطقه 12 تهران با اشاره به اینکه واحدهای تجاری که بیشترین تعداد مراجعان را دارند در اولویت قرار دارند یادآور شد: شهرداری تهران در صورت همکاری نکردن واحدهای ناایمن هیچگونه اغماضی نخواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ای در هفته گذشته با حضور نمایندگی از شهرداری، شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و اداره برق در زمینه ایمنی منطقه 12 گفت: در این جلسه مقرر شد شورای ایمنی منطقه 12 تشکیل و درخصوص ایمنی تأسیسات برق بازار، واحدهای ناایمن محدوده بازار و منطقه 12 تصمیم گیری شود.
منطقه ۱۲ یکی از مناطق قدیمی و مرکزی شهر تهران و شامل ۶ ناحیه و ۳۱ محله است.
قرار گرفتن بازار بزرگ تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها یکی از ویژگی های منطقه 12 است.
این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب اسلامی، از جنوب به خیابان شوش، از شرق به خیابان ۱۷ شهریور و از غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی محدود می شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.