به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز سه شنبه در دیدار فرماندهان پلیس تهران بزرگ افزود: امروز کشورهای مدعی اروپایی و آمریکا هم امنیت کشور ما را ندارد و این امر در اثر تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی ایجاد شده است.
وی نیروی انتظامی را یکی از نهادهای بسیار سرنوشت ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی با بصیرت، درایت و تلاش های شبانه روزی خود توانسته اند انواع توطئه های فرهنگی، سیاسی، امنیتی دشمنان نظام اسلامی را در نطفه خفه کنند.
آیت الله ری شهری در ادامه با اشاره به روایات و احادیث ائمه اطهار(ع) در خصوص ایجاد امنیت در جامعه اظهار کرد: یکی از فلسفه های سیاسی و اجتماعی نبوت و امامت برقراری امنیت و نظم در جامعه است و کارکنان نیروی انتظامی باید بدانند که ایجاد امنیت در جامعه از بزرگترین عبادت ها محسوب می شود.
وی با اشاره به این حدیث امام علی(ع) که فرمود «مردم باید کسی را زمامدار خود کنند که بتواند برای آنان امنیت برقرار کند» افزود: نظام اسلامی علاوه بر داشتن امنیت برای شهروندانش باید ارزش های اسلامی و عدالت را نیز در خود داشته باشد.
به گزارش ایرنا، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار عرب سرخی فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ صبح امروز همزمان با گرامیداشت هفته ناجا با آیت الله ری شهری دیدار کردند.
14 تا 21 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و برنامه های گرامیداشت این هفته با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» برگزار می شود.
3218**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.