به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: دشمنان نظام و ضد انقلاب در گذشته با ترور و به شهادت رساندن افراد شاخص انقلاب مانند شهیدان مفتح، باهنر، رجایی و 17 هزار شهید ترور به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند و امروز با ترور شخصیتی مسئولان عالی رتبه نظام به دنبال اهداف شوم خود هستند.
وی با بیان اینکه خانواده و شخص آیت الله صادق لاریجانی جزو سرمایه های انقلاب و افراد فاضل و امین نظام هستند اظهار داشت: مردم نباید هر شایعه ای که در فضای مجازی منتشر می شود را به راحتی و بدون تحقیق قبول نمایند چرا که روایت داریم اگر فرد فاسقی برای شما پیام آورد آن را بدون تحقیق قبول نکنید.
شاهچراغی افزود: مردم نباید هر سخن و پیامی که امنیت و آرامش کشور را تحت شعاع قرار می دهد، به راحتی قبول کنند و آن را منتشر نمایند.
وی در ادامه به تحولات منطقه و بخصوص اتفاقات اخیر اقلیم کردستان اشاره و بیان کرد: آمریکا و اسرئیل عاملان اصلی پشت صحنه این توطئه در منطقه هستند و می خواهند پس از تجزیه کشور عراق سایر کشورهای منطقه مانند لبنان، سوریه و عربستان را تجزیه کنند.
شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد اسرائیلی جدید در کشور عراق است افزود: کشورهای منطقه با حضور به موقع و اقدام متناسب تا حدود زیادی توانستند جلوی این توطئه شوم را بگیرند.
وی ادامه داد: اسرائیلی ها امروز در مقابل جبهه مقاومت در مرزهای لبنان و فلسطین ناتوان و عاجر شده اند از این رو با ایجاد انواع بحران ها در منطقه به دنبال پوشاندن ضعف های خود هستند.
شاهچراغی با بیان اینکه کردهای اهل سنت ایران همواره به جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده اند و در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند اظهار کرد: خوابی که دشمنان برای منطقه و کردها دیده اند هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی در بخش دیگر خطبه های این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی چشم بیدار نظام اسلامی هستند و بخش عظیمی از امنیتی که در سراسر مرزهای کشور در منطقه پر آشوب خاورمیانه وجود دارد مرهون مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/3218//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.