به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه نماز جمعه این هفته خیرآباد ورامین با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی با اسلام گفت : رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره با تعالیم اسلامی دشمنی داشته و اسلام را سد مستحکمی در برابر زیاده خواهی های خود می بینند.
وی اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس وقتی نتیجه همکاری خود با برخی از کشورهای عربی در طرح خاورمیانه بزرگ و جدید را در حال نابودی دید ، پروژه تجزیه عراق و همه پرسی استقلال اقلیم کردستان را آغاز کرد.
وی افزود : باید توجه داشت که استکبار فقط به تجزیه عراق راضی نیست، بلکه خواهان تجزیه تمام کشورهای اسلامی در منطقه است که مقابله با این توطئه به هوشیاری کشورهای اسلامی نیاز دارد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت : محرم فرصت بسیار خوبی برای تبیین اهداف نهضت امام حسین (ع) است ، همان اهدافی که انقلاب اسلامی به واسطه آن شکل گرفت و به پیروزی رسید.
طزری گفت : یکی از اهداف امام حسین(ع) اقامه حق و عدالت بود وبرای رسیدن به آن از هیچ تلاشی حتی جان خود نیز دریغ نکرد ، این همان درسی است که باید از عاشورا فراگرفت که تا رسیدن به هدف باید ایستادگی کرد و از ناملایمات نهراسید.
وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از تعالیم اسلام و نهضت عاشورا است ، نه تنها خود به حق دست یافته بلکه باید تلاش کند تا این حق را در تمام جهان گسترش دهد.
امام جمعه خیرآباد با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی مظهر قدرت و امنیت در کشور است و این مهم با مجاهدت شبانه روزی و تقدیم هزاران شهید به دست آمده است.
طزری افزود : نیروی انتظامی در عین حال که باید با مردم همراه با رحمت و عطوفت برخورد ‌کند، باید در برخورد با مجرمین و ناهنجاران جامعه با اقتدار رفتار کند تا هیچ مجرمی در جامعه احساس امنیت و آرامش نکند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.