به گزارش ایرنا ، در این مراسم معنوی که روز پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم شهید پرور ورامین به صورت متمرکز در گلزار شهدای گمنام و سیدفتح الله برگزار شد، مزار شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گلباران و عطر افشانی شد.
مردم و مسئولان خداجو و ولایتمدار شهرستان ورامین با نثار گل بر مزار شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع از ایثار شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت : ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را در فضای جامعه زنده نگه داریم.
حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا با خون خود آرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در جهت حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان های آنان تلاش کنیم.
وی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و امیدوارم بتوانیم با حرکت در مسیر آنان و جلب رضایت حق تعالی، خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.
وی گفت: اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ادامه راه آنان پاسخی به ایثار و از خوگذشتگی این بزرگ انسانها است.
وی تأکید کرد: امروز جامعه ایران اسلامی بیش از هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا بتواند در برابر توطئه های استکبار جهانی مقابله کند زیرا دشمن تلاش دارد انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند.
31 شهریور تا 6 مهرماه هفته دفاع مقدس نام دارد.
دشت ورامین درطول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.