به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه آثار فرهنگی 180 شهید در قالب عکس، تصاویر گرافیکی، آثار بجا مانده از شهدا و گزیده ای از وصیت نامه شهدا به نمایش عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان گذاشته شده است.
'نمایشگاه کوچک قامتان بزرگ مرد' همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 16 در موزه بهشت زهرا(س) و موزه شهدای تهران پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
حمید علی صمیمی در حاشیه آغاز به کار 'نمایشگاه کوچک قامتان بزرگ مرد' در بهشت زهرا به خبرنگار ایرنا گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان است تا آنان با الگو قرار دادن شهدا هشت سال دفاع مقدس از بسیاری از معضلات و بزه های اجتماعی مانند اعتیاد که امروز جامعه ما با آنها درگیر است مصون بمانند.
وی انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد را از نسل اولی های انقلاب به نسل های جوان کشور را دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا پایان سال تحصیلی 97 ـ 96 برپا خواهد بود و مسئولان مدارس و زائران شهدا می توانند در قالب اردوهای نیم روزی از این نمایشگاه و گلزار شهدا و قبور شهدای شاخص بازدید به عمل آورند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.