به گزارش روز شنبه ایرنا، در پیام سیدحسین هاشمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صادر شده، آمده است: دفاع مقدس مجموعه ای در هم تنیده از عظمت و جلوه های جلال و جمال را به نمایش گذاشته است.
در پیام استاندار تهران تصریح شده، این روزها تداعی خاطراتی است که فراموش نخواهند شد و یادآور مبارزات ملتی آزاده در یک دوره به یاد ماندنی هشت ساله برای کشورمان است.
هاشمی دراین پیام افزوده است: این دفاع مقدس، محصول فداکاری مخلصانه انسان هایی است که خود و همه شئون حیاتیشان را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده اند.
به گفته استاندار تهران، خانواده های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده اند.
در ادامه پیام استاندار تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده، این هفته فرصت ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس است.
استاندار تهران در خاتمه پیام خود آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی را خواستارم.
تهرام 7243**1625
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.