به گزارش روز چهارشنبه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، روزسه شنبه (28 شهریورماه ) از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد - خیابان طالقانی به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد .
کشف دو جسد در محل جنایت :
با حضور مأمورین کلانتری 152 خانی آباد ، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی درب خانه توسط عوامل آتش نشانی ، جسد یک دختر 4 ساله بنام 'آیلین' در کنار جسد مادرش بنام شب بو ( 35 ساله ) در حالیکه توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند و پیکرنیمه جان دختردیگر این خانواده به نام 'آذین'، کشف شد .
اظهارات دختر 11 ساله :
در شرایطی که آذین در شرایطی مناسبی قرار نداشت ، اما در زمان انتقال به بیمارستان در اظهاراتش کوتاه عنوان داشت : 'شب عمو [ احمد ] به خانه ی ما آمد و ما را با شمشیر زد' .
تحقیقات میدانی :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده و طی آن همسایگان مردی حدودا 50 ساله را مشاهده کردند که به سرعت از محل جنایت خارج شده است .
یکی از همسایگان که با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : 'بنده همسایه ی طبقه پائین هستم ؛ دخترم به من اعلام کرد که بچه های همسایه مان بیرون نمی آیند ؛ با توجه به اینکه شب گذشته ، حدودا ساعت 04:00 در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود ، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به 110 اطلاع دادم ' . همسایه ای دیگر در اظهاراتی مشابه عنوان داشت : ' صدای جیغ زدن های دختران همسایه مان را می شنیدم که ناگهان صدای آنها قطع شد ؛ همزمان،از داخل پنجره فردی حدودا 50 ساله را مشاهده کردم که به سرعت از محل جنایت خارج و از محل دور شد'.
دستگیری مظنون پرونده :
با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از محل جنایت بویژه اظهارات آذین 11 ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش ، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این شخص بنام 'احمد' ( متولد 1341 ) اقدام به دستگیری وی در ساعت 30 دقیقه بامداد بیست و نهم شهریورماه در نزدیکی محل جنایت کرده و بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : 'مظنون پرونده در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و این در حالیست که بررسی شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده از محل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نیز با دستور بازپرس پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ' .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.