به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا،این مسابقات امروز(جمعه ) با حضور 41 ورزشکار مرد و زن از هفت استان کشوردر پیست افرود ورزشگاه تختی برگزار شد.
دراین رقابتها در بخش مردان و در خودروهای کمتر از 3 هزار و 500 سی سی سینا جاسمی، آرمین نام دوست و حسین سلیمی و در خوروهای بالاتر از 3 هزار و 500 سی سی علیرضا جعفر آبادی، ارشیا کاظم و علی محمدی اول تا سوم شدند.
در بخش زنان این مسابقات که فقط در کلاس کمتر از 3 هزاو 500 سی سی برگزارشد که سپیده طالب زاده، مهسا اکبری و درسا ترکاشوند جایگاه برتر راکسب کردند.
رئیس کمیته خودروهای 2 دیفرانسیل هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: دراین مسابقات 6 ورزشکار زن و 35 مرد شرکت کردند.
آرش جعفری افزود: مسابقات آفرود در 2 بخش خودروهای تا 3هزار و 500 سی سی و بالاتر از 3 هزار و 500 سی سی مردان و زنان برگزار شد.
جعفری تصریح کرد:شرط حضور رانندگان خودروهای استاندارد بودن خودرو طبق ساخت کارخانه است.
رئیس کمیته خودروهای 2 دیفرانسیل هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران اظهارداشت : مسابقات حرفه ای خودرو های 2 دیفرانسیل 21 دی ماه با حضور رانندگان مطرح کشور در استان همدان برگزار می شود.
همچنین مسئول برگزاری مسابقات اتومبیلرانی هیات اتومبیلرانی وموتورسواری استان تهران گفت: مسابقات آفرود استان تهران با حضور رانندگانی از پایتخت, قم, قزوین, همدان, کرمان، البرز و اصفهان در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.
پدرام ارتشیار با بیان اینکه در این مسابقات هیچ گونه مصدومیتی برای شرکت کنندگان پیش نیامد ، خاطر نشان کرد: به نفرات برتر مردان و زنان این مسابقات 500, 300 و 200 هزار تومان جایزه اهدا شد.
وی اظهارداشت: در نخستین مسابقه اتومبیلرانی آفرود 30 ورزشکار از تهران و مابقی از سایر استانها شرکت کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.