محمود پوردیوان بیگی مقدم روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی 'نقش مهر' که بمنظور رونمایی از آثار 2 هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در نمایشگاه دائمی فرهنگسرای کوثر این شهر برگزار شد، در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه نقش مهر به منظور رونمایی ازاثار2 هنرمند در حوزه هنرهای تجسمی برپا شده که خلق این 45 اثر اغلب اقتباسی از سال 92 تا کنون هنرنمایی شده است .
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شش نمایشگاه در این مرکز برپا شده که 4 نمایشگاه در حوزه هنرهای تجسمی بوده است.
مقدم تصریح کرد: نمایشگاه های غوغای بهار در حوزه صنایع دستی، نقش و رنگ، آوای چوب، کیمیای نقش، جشنواره قرآنی رمضان و نمایشگاه آثار مولفان 6 نمایشگاهی بوده که از اوایل فروردین سال جاری تاکنون برگزار شده است.
این مقام مسئول به فعالیت انجمن هنرهای تجسمی در شهرستان اشاره و بیان کرد: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دارای 420 عضو است که تحت عنوان اساتید، هنرمند و هنرجو فعالیت میکنند و طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و خروجی های آن نیز قابل قبول بوده است.
مقدم با بیان اینکه این شهرستان از انجمن های دیگری همچون شعر و ادب، موسیقی ، داستان نویسی و خوشنویسی، فیلم و عکاسی و ... نیز برخوردار است، گفت: شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که هنرمندان بسیاری در عرصه های مختلف دارد که با بکارگیری اساتید مجرب این رشته ها تقویت می شوند.
نمایشگاه 'نقش مهر' که برگرفته از آثار 2 هنرمند حوزه هنرهای تجسمی شهرستان، فاطمه درویش و نفیسه درویشی می باشد به مدت یک هفته برپا خواهد بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.