به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: همچنان بر اجرای برنامه‌های ویژه ستاد اربعین با محوریت شهرداری تهران تاکید داریم هرچند که این اقدامات باید با نظارت و براساس مصوب شورای شهر اجرا شود.
وی اظهار کرد: برگزاری آیین ویژه مراسم و پیاده روی باشکوه اربعین در کربلا امسال نیز باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آنچه که امروز در جلسه شورا مورد انتقاد و اعتراض برخی از اعضا قرار گرفت، نحوه برگزاری و هزینه‌های ستاد اربعین شهرداری و لزوم هماهنگی و همراهی ستاد با شورا بود.
به گزارش ایرنا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه امروز شورا با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد اربعین شهرداری گفت که شهرداری تهران همه ساله بیش از 15 میلیارد تومان برای مراسم اربعین حسینی هزینه می کند و قبول دارم که بیش از اعتبار مصوب برای این ستاد است.
مجتبی عبدالهی افزود: سال پیش بودجه مصوب ما برای ستاد اربعین 5 میلیارد تومان بود که امسال به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز پس از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در خصوص فعالیت های ستاد اربعین، نسبت به بی انضباطی مالی و نحوه اقدامات این ستاد تذکر دادند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.