عباسعلی باقری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از گذشته و پیش از حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، به تمامی مناطق تابعه اعلام کرده بود که برای اعزام دانش آموزان به اردوهای دانش آموزی، الویت استفاده از خطوط ریلی است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: عدم استفاده از اتوبوس برای اعزام دانش آموزان مگر در مواقع ضروری از گذشته نیز در دستور کار این سازمان قرار داشته که پس از وقوع حادثه اخیر، این موضوع در قالب شیوه نامه جدیدی به همه مناطق ابلاغ شده است.
باقری تصریح کرد: درهمین ارتباط به تمامی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شده که اعزام و حرکت اتوبوس های دانش آموزی برای شرکت در اردوها ممنوع است و همه این اعزام ها باید در روز انجام شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای دانش آموزی براساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش فعلا تعلیق شده افزود: برگزاری اردوهای دانش آموزی یکی از روش های آموزشی و تربیتی پذیرفته شده در جهان است.
وی گفت: سال تحصیلی گذشته تعداد قابل توجهی اردوی فرهنگی و علمی برای دانش آموزان شهر تهران برگزار شد که خوشبختانه این اردوها کارکردها و بازخوردهای بسیار مناسبی نیز داشت.
به گزارش ایرنا، اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی روز جمعه(10 شهریور) در مسیر حرکت به سمت شیراز دچار سانحه شد که دراین حادثه 9 دانش آموز جان خود را از دست دادند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.