به گزارش ایرنا، سید شهاب‌الدین چاوشی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان اسلامشهر افزود: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت دوباره به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند و برهمین اساس باید زمینه برای حضور تمامی نیروهای توانمند و متخصص در حوزه مدیریت دولت فراهم شود.
وی با بیان این که میزان کارآمدی نظام با مقبولیت آن در نزد مردم ارتباط مستقیم دارد اظهار کرد: مردم دراین دوره از انتخابات حضوری چشمگیر و مثال زدنی داشتند و به همین دلیل دولتمردان و کارگزاران نظام باید براساس تعهد خود برای تامین حقوق اقشار مختلف جامعه تلاش کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ادامه به مسئولیت مهم مدیران استانی و شهرستانی برای موفقیت دولت اشاره و اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مطالبات مردم در حیطه مسئولیت مدیران استانی و شهرستانی است که باید با تلاش مضاعف به اعتماد مردم نسبت به دولت پاسخ مثبت بدهیم.
فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این جلسه گفت: 60 درصد از مردم اسلامشهر در انتخابات سال 92 به دولت تدبیر و امید رای دادند در حالی که در انتخابات سال 92 این رقم به 82 درصد افزایش یافت.
امیراله حقیقی با اشاره به توجه ویژه دولت به شهرستان‌های استان تهران گفت: 950 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهرستان‌های جنوب ‌غربی این استان اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه نیم مدول از تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر که از طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسیده اظهار کرد: پروژه اجرای قطار شهری،‌ ساخت کمربند سوم استان تهران، احداث بیمارستان 400 تختخوابی و ورزشگاه 5هزار نفری نیز از دیگر پروژه های دردست اجرای این شهرستان است.
به گفته وی، بهره برداری از پروژه بزرگ آبرسانی شهرستان‌های استان تهران نیز امروز با اعتبار 110 میلیارد تومان آغاز شد که تا یک سال آینده فاز مربوط به شهرستان اسلامشهر این پروژه نیز به بهره‌برداری می رسد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:اکبر کریمی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7251**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.