به گزارش ایرنا، زهرا نژاد بهرام روز سه شنبه در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر اساس اطلاعات واصله به کمیسیون شهرسازی زمینی حدود 3 هزار مترمربع در خیابان پاسداران(بوستان پنجم) به یکی از طلبکاران شهرداری داده شده تا از این زمین فضای سبز برای ساخت و ساز استفاده کند.
وی اظهار کرد: اهالی محل چندین شب در این زمین تجمع می کنند که در نهایت شهردار منطقه عطف به حکم دیوان عالی دستور توقف کار دراین زمین را صادر می کند.
نژادبهرام با تقدیر از اقدام ارزشمند مردم در حفاظت از املاک شهری خاطر نشان کرد: به این ترتیب با پیگیری کمیسیون معماری و شهرسازی شورا و اهالی محل، جلوی ادامه این تخلف گرفته شده است.

* نظری: شهردار در انتخاب مدیران شهری با شورا مشورت کند
حجت اله نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری وتجریش نیز در ادامه این جلسه با بیان تذکری خواستار مشورت شهردار با اعضای شورا در خصوص انتخاب معاونین و مدیران مجموعه شهرداری تهران شد.
وی افزود: در سوگندنامه، شهردار به نظارت پذیری قسم خورده که نظارت شامل نظارت قبل و بعد می شود.
وی اظهار کرد: انتظار داشتیم اقای نجفی موضوع انتخاب معاونین خود را با اعضای شورای شهر نیز درمیان می گذاشت تا حداقل کمیسیون‌های مربوطه در مورد این انتخاب ها نظر کارشناسی خود را ارائه کنند.
محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در پاسخ به صحبت های نظری گفت: شهردار تهران آمادگی خود برای مشورت با اعضای شورا اعلام کرده و اگر شما و دیگر اعضا نظر خاصی دراین زمینه داشتید باید با شهردار تهران صحبت می کردید.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده:محسن فتاحی
تهرام/9343/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.