به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز سه شنبه با حضور در پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش و ادای سوگندنامه افزود: متعهد شده ام که تمام تعهد و توانایی خود را وقف مصالح جمهوری اسلامی کنم و برهمین اساس پایبند مطالبات، منافع شهر و شهروندان خواهم بود.
وی اظهار کرد: برای تامین منابع مالی به ویژه جذب درآمدهای پایدار در شهرداری جلساتی را با فرماندار و استاندار تهران داشته ام و موضوع کسب درآمدهای پایدار در شهرداری پایتخت را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.
وی برنامه ریزی برای اجرای برنامه های استقبال از مهر را از جمله اولویت های فعلی شهرداری تهران ذکر کرد و گفت: برنامه ریزی مناسب برای آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و آماده سازی مدارس در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
شهردار تهران تصریح کرد: دراین خصوص و به منظور انجام هماهنگی لازم برای ایام بازگشایی مدارس، فردا(چهارشنبه) جلسه مشترکی با وزیر آموزش و پرورش خواهم داشت.
شهردار تهران در ادامه به موضوع انتخاب مدیران شهری اشاره کرد و افزود: در اولین روزی که حکم خود را تحویل گرفتم سوگند یاد کردم تا با تمام وجودم برای شهر تهران تلاش کنم.
نجفی با اشاره به تشکیل جلسات زیادی برای انتخاب همکارانم در مجموعه شهرداری اظهار کرد: برای انتخاب مدیران جز توجه به شایستگی ها و اولویت شهر به چیز دیگری پایبند نخواهم بود.
شهردار تهران تصریح کرد: دوستانی که از من انتظاراتی در انتخاب داشتند نیز گله مند خواهند شد، اما گفته‌ام که با دقت بر تخصص، افراد را انتخاب خواهم کرد.
نجفی تاکید کرد: هیچ کسی از جانب من اجازه انتخاب مدیران شهرداری و اعلام آن را ندارد.
وی افزود: فردی از جانب من انتصابی را در شهرداری تهران اعلام کرده بود که این دوست عزیز را به همین دلیل از لیست انتخابی خود حذف کردم.
شهردار تهران افزود: این مسئولیت خطیر و سنگین بر عهده من است و دراین خصوص دقت و توجه لازم را برای بهترین انتخاب خواهم داشت.
نجفی تصریح کرد: مشارکت مردم، شورای شهر و شهرداری و همراهی دانش آموختگان و نخبگان را اضلاع اصلی موفقیت در مدیریت شهری می‌دانم.
به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی امروز برای ادای سوگند تصدی پست شهرداری تهران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش حاضر شد.
تهرام 7247**1625
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.