به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رسولی، ابراهیم امینی و مجید فراهانی 3 عضو شورای اسلامی شهر تهران در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با انتقاد از ثبت تصاویر اعضا در جلسات به ویژه هنگام مذاکرات 2 نفره که از آن با عنوان «شکار لحظه ها» یاد کردند گفتند که خبرنگاران فقط عکس های ما را در حالات خاص ثبت کنند.
حسن رسولی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: تصاویری از صحن شورا منتشر می شود، که ضروری است قاعده مندی بر آن حاکم باشد.
وی با تاکید بر اینکه شان اعضای شورا و رای میلیونی مردم باید حفظ شود، از هیات رئیسه خواست از این شان صیانت کند.
سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تایید صحبت های رسولی گفت: طبیعی است در جلسه ای که 2 تا 3 ساعت طول می کشد، فردی خمیازه بکشد.
وی افزود: توقع داریم که دوستان رسانه این نکات را رعایت کنند و شاهد تکرار این مسائل نباشیم.
امینی اظهار کرد: منظور از رسانه، به معنای وسیع آن است و کار انتشار این نوع عکس ها ار نظر حرفه ای کار قابل قبولی نیست.
مجید فراهانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز اظهار کرد: برخی به دنبال شکار لحظه ها هستند و عکس هایی از صحن شورا گرفته می شود که مناسب نیست.
وی افزود: اگر قرار باشد اعضای شورا 4 ساعت در صحن امنیت نداشته باشند و با شکار لحظه ها عملکرد آنها را زیر سوال ببرند، باید موضوع پیگیری شده و تصمیم اجل آخر شود.
در همین ارتباط زهرا نژادبهرام عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این اعتراض ها، در کانال تلگرامی خود نوشت: این انتقاد عجیب در حالی است که چشم امید خبرنگاران به گشایش درهایی به دست آقایان اصلاح طلب است که مدیران جهادی آن را قفل کرده بودند!
به گزارش ایرنا، احمد مسجدجامعی، ناهید خداکرمی و محمود میرلوحی سه عضو دیگر شورا نیز حمایت خود از فعالیت آزادانه خبرنگاران در صحن شورا را اعلام کردند.
ناهید خدا کرمی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اعتراض نسبت به انتقاد این 3 عضو شورا گفت: مارکتینگ رسانه ها ایجاب می کند هر عکسی که بخواهند از اعضای شورا بگیرند و لحظه ها را شکار کنند.
به گزارش ایرنا، هنگام طرح این مباحث، ریاست جلسه شورای اسلامی شهر تهران در غیاب محسن هاشمی برعهده ابراهیم امینی بود.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.