به گزارش ایرنا احمد مسجد جامعی روز یکشنبه درچهارمین جلسه این شورا در جریان انتخاب 2 عضو شورا به عنوان ناظر در کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران گفت: اعزام کارکنان شهرداری تهران به خارج از کشور باید با ضرورت‌ها و افزایش دانش و مهارت منابع انسانی انجام شود.
وی تاکید کرد: برخی موضوعات سفرهای خارجی با فعالیت‌های شهری تطابق نداشته یا عنوان‌های مبهم دارند که باید توجه جدی به آنها شود.
مسجد جامعی با بیان اینکه دستورالعمل موجود درباره سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران،نیاز به بازنگری دارد. عنوان کرد: بازدید از نمایشگاه کتاب بولونیا، سفر برای تحویل و حمل توری فلزی باغ پرندگان بازدید از نمایشگاههای بین المللی آلمان. از جمله سر فصل های سفر خارجی شهرداری بوده است.
وی گفت: این سفرها توضیح بیشتری می خواهد، این عناوین برای سفرها شکل جدیدی از سفر است.
بهاره آروین عضو دیگر شورا گفت: آیا دسترسی به سامانه سفرهای خارجی عمومی است و یا تنها در اختیار برخی معاونت ها است؟
میرلوحی عضو دیگر شورا نیز خواستار قانونمند شدن سفرها شد و گفت: رویکرد شورا با اصل سفر مشکلی ندارد اما باید در بودجه مشخص شود.
گرشاسب مظفری دبیر کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران نیز در جریان تعیین ناظر شورا در این کمیته گفت: این کمیته سال 95.، 70 نفر و 6 ماه امسال 30 نفر به سفر اعزام شدند.
وی گفت: تصمیم گیری درباره ضرورت سفرها بر عهده کمیته است.
مظفری تاکید کرد: سامانه این کمیته قابلیت دسترسی برای واحد های شهرداری تهران را دارد.
اعضای شورای شهر تهران در ادامه با 20 رای شهربانو امانی و مجید فراهانی را به عنوان نمایندگان ناظر شورا در کمیته سفرهای خارجی شهرداری انتخاب کردند.
به گزارش ایرنا معاون مالی-اداری شهرداری تهران، معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری تهران، رئیس کل حراست شهرداری، مدیرکل روابط عمومی شهرداری و 2 نفر نماینده منتخب شورای شهر در کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران عضو هستند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.