به گزارش روز شنبه ایرنا از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهریار، فتح الله عزیزی اظهار کرد: «وحید بابالوئی» خیر 50 ساله 2ماه است که همکاری خود را با کمیته امداد شهرستان رباط کریم آغاز کرده و ماهیانه 10 میلیون تومان برای تهیه سبد غدایی 90 کودک کمتر از 6 سال که دچار سوءتغذیه هستند، پرداخت می کند.
وی اظها کرد: بابالوئی به مناسبت عید سعید قربان 5 میلیون تومان نیز برای تغذیه این کودکان به حساب کمیته امداد واریز کرده است.
عزیزی با اشاره به اینکه شهرستان رباط کریم 252 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: از این تعداد 4هزار و 300 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
«وحید بابالوئی» خیر 50 ساله اهل شهریار نیز با اشاره به آشنایی خود با کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارائه کمک های به نیازمندان به صورت مستمر اظهار کرد: پس از آشنایی با این نهاد در جریان وضعیت 90 کودک تحت حمایت کمیته امداد رباط کریم قرار گرفتم که دچار سوء تغذیه هستند قرار گرفته و حمایت از این کودکان را برعهده گرفتم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.