به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت، سید نواب حسینی منش با اشاره به اهمیت انجام معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس و الزام داشتن معاینه فنی برای اخذ مجوز سرویس افزود: این خودروها در مراکز معاینه فنی به صورت ویژه و با حساسیت بیشتری از نظر ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند.
وی به اولیای دانش آموزان توصیه کرد برای حفظ سلامت فرزندان خود حتما از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی استفاده کرده و در این خصوص حساسیت های لازم را لحاظ کنند.
حسینی منش خاطرنشان کرد: بدون تردید اخذ معاینه فنی این خودروها به منزله داشتن حداقل ایمنی های مورد نیاز تردد است.
وی اظهار کرد: درهمین رابطه سامانه پاسخگو 41787 برای پاسخگویی بهتر به شهروندان و ارتقای کیفی سطح ارائه خدمات در راستای مشتری مداری مراکز معاینه فنی تهران راه اندازی شده است.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت با بیان اینکه به دلیل شلوغی برخی مراکز و مشغله های اجرائی، پاسخگویی به تمامی تماس ها امکان پذیر نیست یادآور شد: شهروندان علاوه بر تماس با مراکز می توانند از سامانه پاسخگو پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند.
وی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی تهران نیز افزود: در حال حاضر روزانه حدود 4 هزار دستگاه خودرو به مراکز 13 گانه معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند.
حسینی منش اظهار کرد: به طور متوسط هر مراجعه کننده در کمتراز 40 دقیقه می تواند نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کند.
وی به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به مراکز برای مدیریت زمان عدد 1 را به سامانه پیامکی 2000112 ارسال و با اطلاع از وضعیت مدت انتظار و طول صف، خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودرو خود انتخاب کنند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.