به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی روز چهارشنبه در مراسم ادای احترام به مقام شامخ امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و همچنین آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه مدیران نباید فرصت خدمت رسانی به مردم را از دست بدهند افزود: اگر نیت خالص باشد توفیق الهی نیز رفیق راه خواهد شد.
وی خواستار شجاعت در تصمیم گیری از سوی مدیران شد و اظهار کرد: ریسک پذیری در دولت دوازدهم از سوی مدیران یک اصل است و بهانه جویی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
هاشمی گفت: مدیران به مکاتبات اداری اکتفا نکنند و با برگزاری جلسات و مذاکره با یکدیگر زمینه برای تسریع کارها در مسیر خدمت به مردم را به خوبی فراهم کنند.
هاشمی سرمایه گذاری را راهکار اصلی برای حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود: رونق تولید و اشتغال موردنظر رهبر معظم انقلاب با همراهی همه دستگاه ها محقق شود و این در واقع انجام وظایف جاری است.
وی با بیان اینکه استان تهران پیشانی نظام است افزود: امروز فرصت خوبی برای ارزیابی عملکرد 4 سال گذشته مدیران استان است تا مشخص شود که دراین مدت با وجود کمترین منابع، خدمات و کارهای بزرگی را انجام داده اند.
هاشمی گفت: استان تهران در گذشته در رده بندی کشوری در رتبه های میانی و پایین قرار داشت که امروز حداقل 10 دستگاه استان موفق به کسب رتبه های برتر در کشور شده اند.
وی تصریح کرد: این به گونه ای است که برخی دستگاه های اجرایی استان تهران از رتبه 31 به رتبه اول دست یافته اند.
استاندار تهران افزود: کسب این موفقیت ها نشان می دهد اگر وحدت، هماهنگی و یکدلی باشد خدا کمک کرده و مسیر برای انجام کارها و کسب موفقیت هموار می شود.
هاشمی گفت: مدیران استان تهران بدانند که هر حرکت کوچک و بزرگ مثبت و منفی این استان در کلان کشور اثرگذار است و باید دقت کنند از حاشیه ها بپرهیزند و خدمت به مردم را محور قرار دهند.
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز(چهارشنبه) همزمان با هفته دولت به همراه جمعی از معاونان استانداری، مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان با حضور در حرم مطهر امام راحل به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.