فرماندار ملارد گفت: با تقسیم بندی و تفکیک ساختار اداری مدیریت شهری ملارد به دو منطقه، روند کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم این منطقه افزایش‌می‌یابد.

بهمن خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ زنی 77 پروژه، با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان اظهار داشت: یکی از طرح‌های تعریف شده در این شهرستان، به تقسیم‌بندی شهرداری ملارد به دو ناحیه یک و دو معطوف می‌شود که با عنایت تکثر و انبوه جمعیت ساکن در شهر ملارد،اقدامی سازنده به شمار می‌رود.

خطیبی افزود: ساختمان اداری ناحیه دو شهرداری ملارد بصورت رسمی افتتاح شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی ساختمان اداری ناحیه یک شهرداری ملارد نیز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اقدام مذکور،گامی موثر در راستای تقویت مدیریت محلی محسوب می‌شود و قطعا با آغاز به کار این دو شهرداری(ناحیه یک و دو)حجم مراجعات به شهرداری مرکزی ملارد تا حدود بسیاری کاهش می‌یابد و قطعا امور شهری و خدماتی این منطقه با قریب به 400 هزار نفر جمعیت به نحو شایسته‌تری اجرایی خواهد شد.

وی گفت:شهرداری‌ها در نوک پیکان خدمات رسانی به شهروندان قرار دارند و با عنایت به آغاز به فعالیت شورای شهر پنجم، امید آن می‌رود روند حصول و تحقق توسعه پایدار شهری در ملارد با رشد و شتاب هر چه بیشتری استمرار یابد.

گفتنی است طی روزهای گذشته و به مناسبت هفته دولت،طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در این شهرستان افتتاح شده که بهره‌برداری از کتابخانه امیرکبیر، مدرسه 12 کلاسه آموزشی ناجا با زیربنای 1 هزار و 250 متر مربع، آبیاری تحت فشار تجمیعی روستای گله کهریز،حفر و تجهیز دو حلقه چاه و راه‌اندازی مخزن 2 هزار و 500 متر مکعبی مجتمع آبرسانی کوثر در راستای ارتقای آبرسانی به روستاهای سه شهرستان شهریار،ملارد و رباط کریم از نمونه‌های آن به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.