به گزارش ایرنا، در اجرای این طرح که روز دوشنبه برگزار شد، مسئولان ادارات بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان با حضور در منزل شهدای شهرستان قرچک، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در آئین اختتامیه این طرح گفت: اجرای این طرح در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رفع مشکلات آن ها در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس جمهوری انجام می شود.
نادر نصیری بیان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب به حضور در منزل خانواده ایثارگران نه تنها تکلیف اداری را بر دوش مسئولان بنیاد شهید گذاشت بلکه تکلیفی دینی را نیز بر دوش تمامی دست اندرکاران خدمت به خانواده معظم ایثارگران قرار داد که در هر حالت ، رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگران را همواره در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان، از نزدیک با خانواده این عزیزان دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
نصیری گفت: طرح سپاس برای دومین دوره در سطح 15 شهرستان استان تهران برگزار می شود که دستاوردهای بسیاری در ترویج فرهنگ ایثار و رفع مشکلات خانواده ایثارگران به همراه داشته است.
شهرستان قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.