ناصر کوهستانی شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ در منطقه دو تهران با بیان این مطلب افزود: هدف از تشکیل و برگزاری این کارگروه آشنایی و به روز کردن معلم ها و دبیران منطقه با آخرین متدهای آموزشی روز دنیا، چگونگی رفتار و ارتقای تعامل آنها با دانش آموزان است.
وی از مدرسه به عنوان پایگاه فرهنگ سازی برای جامعه مدرن نام برد و ادامه داد: مدارس علاوه برنقش تعلیم و آموزش، نقشی تربیتی نیز دارند که تلاش می شود با برگزاری این کارگروه ها در پررنگ کردن این هدف این گام های موثری برداریم.
کوهستانی با اشاره به تقدیر از 37 نفر از دانش آموزانی که توانستند در المپیاد ادبی دبیرستان فرهنگ رتبه های زیر هزار کسب کنند، افزود: تقویت بنیه علمی دانش آموزان و ارائه مشاوره ای درست به آنها در جهت انتخاب رشته تحصیلی مطابق با نیاز جامعه و فرد در دبیرستان های منطقه به جد پیگیری می شود.
رئیس آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران با اشاره به افتتاح کتابخانه دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ با بیش از 6 هزار جلد انواع کتب درسی، کمک آموزشی و علمی نیز گفت: ترغیب دانش اموزان به امر کتاب خوانی و ترویج این فرهنگ در مدارس این منطقه از دیگر اهداف ما است.
آئین تقدیر و تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری، امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی گذشته، راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی و المپیاد ادبی دبیرستان فرهنگ با حضور مدیران، مسئولان و معلمان منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران و خانواده های این دانش آموزان شامگاه یکشنبه در دبیرستان فرهنگ برگزار شد.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.