به گزارش ایرنا، رحیم سلیمانی راد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه روستایی شهید آقایی روستای آلوئک در جمع خبرنگاران گفت: از سال 82 زمان تأسیس دهیاری ها تاکنون بالغ بر 10 هزار و 932 میلیارد تومان به دهیاری‌های کشور تخصیص یافته که از این میزان حدود 70 درصد به میزان 7 هزار و 907 میلیارد تومان در طی دوره فعالیت دولت یازدهم به صورت ملی و استانی بین دهیاری‌های کشور توزیع شده است.
وی بیان کرد: در استان تهران نیز 70درصد از اعتبارات اختصاص داده شده در کل تاریخ دهیاری ها ، به روستاهای استان که به حق تا پیش از این از محروم ترین استان های کشور محسوب می شوند اختصاص یافته که این امر باعث تغییر ساختار مناطق روستایی شده است.
وی تصریح کرد: تمامی روستاهای استان تهران از زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و به همت دولت یازدهم ، بسیاری از روستاها از زمین های چمن مصنوعی ، بوستان خانواده و مراکز فرهنگی برخوردارند.
سلیمانی راد با بیان اینکه موضوع تولید و اشتغال از مهم ترین اولویت دولت است اظهار کرد: به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال در روستاها ، تفاهم نامه ای با بانک سینا منعقد شده که تسهیلاتی با سود 8 درصد در اختیار روستائیان قرار گیرد.
مجموعه ورزشی شهید آقایی در روستای آلوئک دارای زمین چمن مصنوعی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، سالن تنیس روی میز و رختکن است که با اعتباری بالغ برچهار میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همچنین کلنگ احداث پروژه مسکونی شهرک امیرالمومنین تعاونی مسکن کارکنان دولت و کارگران که 4 هزار نفر عضو دارد ، در حصار امیر پاکدشت بر زمین زده شد.
کلانتری و مخزن آب در مسکن مهرامام رضا ، جایگاه CNG شهدای شریف آباد و جدول گذاری معابر و آسفالت راههای روستایی دربخش مرکزی و شریف آباد از دیگر این طرحهایی بود که در چهارمین روز از هفته دولت در پاکدشت به بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.