مهران سرپرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین دوره مسابقات کارکنان دولت از 6 تا 15 شهریور ماه در استان تهران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سه هزار ورزشکار مرد و زن در 12 رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند گفت: سومین دوره مسابقات مردان کارکنان دولت در رشته های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت و طناب کشی و برای زنان نیز تنیس روی میز، دارت، والیبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی و داژبال است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: این مسابقات در دانشگاههای صنعتی شریف و علامه طباطبایی، ورزشگاه کارگران(شهید معتمدی)، شهید کشوری و شهید توقانی پایتخت برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این رویداد ورزشی نباید مدیران دستگاهها به موضع ورزش شتاب زده نگاه کنند، بلکه هزینه کردن در ورزش کارکنان می تواند یک سرمایه گذاری برای نسل های مختلف جامعه باشد.
سرپرست گفت: ورزش کارکنان می تواند در سیستم اداری و خانواده ها به گسترش ورزش همگانی منجر شود.
وی با بیان اینکه طبق آمار رسمی چه میزان از کارکنان دولت به ورزش همگانی و قهرمانی توجه دارند، افزود: تا کنون کار مطالعاتی در این زمینه صورت نگرفته است، ولی این ضرورت وجود دارد تا اقدامات پژوهشی و مطالعاتی صورت گیرد.
وی به سمن های فعال در استان تهران اشاره کرد و گفت: طبق آخرین آمار، افزون بر 120درخواست صدور اعتبار نامه جدید به این اداره کل رسیده است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر 72 سازمان مردم نهاد(سمن) در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، ازدواج، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و ورزشی به صورت رسمی مجوز خود را در استان تهران دریافت کرده اند.
وی به هفته ازدواج در استان تهران اشاره کرد و افزود: در این هفته چند برنامه فرهنگی، کارگاههای آموزشی و جشنواره های خانوادگی در تمامی شهرستان های استان از جمله ملارد و بهارستان برگزار می شود.
سرپرست اظهار کرد: جشن ویژه هفته ازدواج نیز 10 شهریور ماه در سالن وزنه برداری مجموعه آزادی با حضور افزون بر سه هزار نفر برگزار می شود.
معاون جوانان استان تهران با بیان اینکه 62 مرکز مشاوره ازدواج در تهران دایر است گفت: در این مراکز رسمی، زوج های جوان مشاوره روانشناسی را قبل، حین و بعد از ازدواج فرا می گیرند.
وی همچنین از تشکیل ستاد ازدواج جوانان در سطح استان تهران خبرداد و گفت: این ستاد با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری تهران، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و برخی مسئولان متولی در این بخش تشکیل شد.
سرپرست تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد را ترویج فرهنگ آسان ازدواج، برای خانواده و زوج های جوان عنوان کرد.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.