به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام سازمان عشایر کشور در حاشیه افتتاحیه این مرکز خدماتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبریک به مناسبت هفته دولت افزود: خدمت کردن به جامعه تولید کننده و زحمت کش عشایر یک نوع عبادت است.
شاهپور علایی ادامه داد: بازدیدی از مناطق وسیع منطقه عشایری حوزه لار انجام شد و به همت مدیریت امورعشایر استان تهران سطح خدمات به عشایر این منطقه وسیع، رضایت بخش است.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز سطح خدمات به عشایر حوزه وسیع شرق لار افزایش می یابد.
همچنین مدیرکل امور عشایر استان تهران نیز گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به عشایر حوزه شرق لار این مرکز خدمات رسان در فاز نخست با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
سیروس نصیری اظهار کرد: احداث شبکه برق و آب به وسعت 250 متر، فنس کشی محوطه به وسعت 5 هزار متر مربع، حصارکشی بطول 180 متر و همچنین بازسازی انبار به وسعت 90 متر مربع از آخرین اقدامات انجام شده در این مرکز است.
وی ادامه داد: قرار است با همکاری فرمانداری شهرستان دماوند تیم های پزشکی، دامپزشکی و همچنین عرضه سوخت فسیلی در این مرکز به عشایر حوزه لار ارائه شود و با افتتاح کامل این مرکز خدمات رسان، 250 خانوار عشایری از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.
مدیرکل امور عشایر استان تهران خاطرنشان کرد: به منظور خدمات به عشایر حوزه لار یک مرکز خدمات رسان نیز در مرکز این دشت عشایری افتتاح شده است و در فصل ییلاق خدماتی به عشایر داده می شود.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.