به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان تهران، مجید صیاد باجگیران در نشست مشترک انجمن ورزشهای همگانی کارگران استان تهران و انجمن فریزبی فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به اینکه این نشست با هدف تبادل دانش و اطلاعات در حوزه فریزبی و ورزش کارگری برگزار شده افزود: با توجه به یک نواختی فعالیت ورزشی کارگران در سالهای اخیر برای تنوع آن پیگیر راهکارهای مناسبی برای ایجاد نشاط و شادابی در میان این قشر بودیم.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس طی نشست های متعدد در هیات ورزش کارگری استان تهران تصمیم برآن شد که رشته های نوین همگانی را در حوزه ورزش کارگری فعال کنیم که «فریزبی» به عنوان یکی از رشته های ورزشی مهیج مدنظر قرار گرفت.
در ادامه این نشست میرزمانی رئیس انجمن فریزبی فدراسیون ورزشهای همگانی، با تشریح جایگاه ورزش فریزبی در سطح ملی و بین المللی گفت: این ورزش به علت تنوع سبک ها و ماهیت فعالیت انفرادی و گروهی درقالب تفریحی، خانوادگی و رقابتی آن و همین طور کم هزینه بودن، قابلیت بازی در فضاهای باز و بسته، ارتقای آمادگی جسمانی، افزایش تمرکز، دقت، شادابی و نشاط وصف ناپذیر آن می تواند نظر مساعد مسئولان ورزش کارگری را به خود جلب کرد.
در پایان این جلسه پیشنهاد شد طی جلسه ای با حضور مسئولین ورزش کارخانجات و واحدهای صنعتی درخصوص موضوعات مطروحه گفتگو و تصمیم گیری شود.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.