حجت الاسلام والمسلمین ذاکر صادقی کیا روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهارکرد: در راستای توسعه موسسات و خانه های قرآنی در نظر داریم شورایی تحت عنوان شورای توسعه فرهنگ قرآنی و یک انجمن قرآنی تشکیل دهیم تا شاهد رشد بیشتر این مهم در منطقه باشیم.
وی به فعالیت های قرآنی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: اداره تبلیغات شهرستان دماوند در زمینه فعالیت های قرآنی به موسسات و خانه های قرآن، مجوز هایی اعطا نموده تا این مراکز قرآنی بر اساس مدارک تحصیلی و ظرفیت در سطوح مختلف در شهرستان فعالیت کنند.
وی ادامه داد: ثبت موسسات ابتدا از طریق سامانه صورت میگیرد و بعد مجوز صادر می شود و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد که هم اکنون 21 موسسه و خانه قرآنی در سطح شهرستان مجوز دارند، با حمایت این نهاد فعالیت می کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: با تمام نهادها و اداراتی که در حوزه فرهنگی همچون آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می کنند، نسبت به برگزاری محافل قرآنی و دیگر فعالیت های قرآنی همکاری داریم.
حجت الاسلام صادقی کیا خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این نهاد در حوزه قرآنی شهرستان، همکاری با فعالان قرآنی و خیرین به منظور پشتیبانی و حمایت از موسسات قرآنی و ایجاد نظم و هماهنگی در فعالیت های قرآنی شهرستان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.