به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلینیک ویژه مرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی، بلوار ورودی روستای قمصر ـ دهنو، خط انتقال آب شرب باقرشهر، مدرسه جدید الاحداث ترقوزآباد و آموزشگاه بانو صرامی روستای دهنو از جمله این طرح ها است افزود: بعد از تبدیل شدن قیامدشت به شهر که دستاورد بزرگی برای مردم این منطقه بود و رایزنی های زیادی برای تحقق آن از سوی فرمانداری ری صورت گرفت طرح احداث مخزن ذخیره آب شرب این شهر نیز اجرا می شود.
وی گفت: این طرح ها در هفته دولت مورد بهره برداری قرار میگیرند و یا ساخت برخی از این طرح ها مانند ورزشگاه قیامدشت که اعتبارش توسط دولت در نظر گرفته شده بود آغاز می شود.
وی گفت: تلاش های زیادی برای ارتقای ساختار اداری شهرستان ری صورت گرفته است که برخی ادارات از جمله میراث فرهنگی و گردشگری، دامپزشکی، منابع طبیعی و محیط زیست در اولویت بودند که خوشبختانه به رغم محدودیت های قانونی در این زمینه موفق به پیشرفت هایی در این زمینه شده و موافقت وزرای مربوط را اخذ کرده ایم.
جمالی پور گفت: شهرری در سالهای اخیر مشکلات زیادی از جمله نقص در خدمات شهری، ترافیک، آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، و آب های آلوده سطحی داشت که بسیاری از این مشکلات از گذشته انباشته شده بود و برای رفع آن باید تلاش های گسترده ای صورت گرفت که این مهم در دستور کار فرمانداری ویژه ری قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همراهی خبرنگاران رافع بسیاری از مشکلات شهرری شد افزود: همراهی خبرنگاران در واقع نمادی از همدلی و وحدت مردم برای اعتلای شهرری بود و توانست این شهر را از برخی مشکلات قدیمی برهاند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.