به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در نخستین روز کاری خود و پیش از دیدار با معاونان و مدیران شهرداری تهران در جمع خبرنگاران افزود: تا پیش از صدور حکم، کارهای مقدماتی در مجموعه شهرداری تهران از جمله برگزاری جلسه با معاونان شهردار و مدیرانی که مستقیما زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند دنبال می شود.
وی درخصوص اولویت های شهر تهران نیز اظهار کرد: مجموعه ای از اولویت ها در نظر گرفته شده اما باید توجه داشت که اولویت ها و فوریت ها باید از یکدیگر جدا شوند.
نجفی ادامه داد: تعیین اولویت ها کار مشکلی است چرا که همه مسایل از جمله آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی با یکدیگر مرتبط است.
شهردار تهران درخصوص جابجایی مدیران و معاونان تصریح کرد: امروز با مدیران و معاونان شهرداری جلسه خواهیم داشت؛ برخی مدیران ممکن است علاقه ای به ادامه همکاری نداشته باشند و برخی دیگر برعکس.
به گفته وی، هفته جاری به آشنایی با مدیران و معاونان شهرداری تهران اختصاص خواهد یافت.
نجفی در پاسخ به این سئوال که آیا کار در شهرداری تهران شیرین تر است یا آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هر کدام از حوزه ها شیرینی خود را دارد اما از آنجایی که در شهرداری تهران به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستیم‌ برای من کار در شهرداری شیرین تر است چرا که این حوزه با همه شئونات زندگی مردم مرتبط است.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته و در نخستین جلسه رسمی خود، محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.
محمدعلی نجفی جانشین محمدباقر قالیباف شد که از 12 سال پیش مسئولیت شهرداری تهران را برعهده داشت.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.