فرماندار ملارد گفت: متاسفانه برخی واقعیت‌ها در فضای مجازی وارونه جلوه داده می‌شود و می‌طلبد خبرنگاران واقعی با اطلاع رسانی دقیق، مانع از ایجاد حساسیت کاذب و بی مورد شوند.

به گزارش‌ایلنا، بهمن خطیبی در نشست با خبرنگاران در این شهرستان، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق توسط اصحاب رسانه، اظهار داشت: ما مدعی رفع تمامی معضلات و مشکلات در این شهرستان نبوده و نیستیم اما انصاف حکم می‌کند در انعکاس اخبار و گزارش‌ها، نقاط مثبت و اقدامات سازنده مسئولان و دستگاه‌های فعال در این منطقه نیز بازتاب داده شود.

وی افزود: بعضا در فضای مجازی واقعیت‌ها وارونه جلوه داده می‌شود و عده‌ای از گروه‌های خود سر با هدف تخریب و تسویه حساب‌های شخصی، بصورتی به مسائل، سو و جهت می‌دهند که آرامش و آسایش را از عموم سلب می‌کنند.

خطیبی عنوان کرد: در چنین بستر و شرایطی، نقش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای واقعی بسیار برجسته و نافذ خواهد بود و قطعا با انعکاس توفیقاتی که با تلاش دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط حاصل شده می‌توان شفافیت هر چه بیشتری را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی ایجاد کرد.

وی افزود: فعالیت حرفه‌ای، اخلاق محور و دقیق رسانه‌ای، سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی به شمار می‌رود و به نظر بنده باید با همت مضاعف برای منافع و مصالح عمومی  در سطوح خرد و کلان و در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تلاش شود.

خطیبی در ادامه با اشاره به نقش حائز اهمیت نشریات محلی در انعکاس اخبار محلی، منطقه‌ای و شهرستانی گفت: به اعتقاد بنده افزایش جرایدِ محلی در این شهرستان ضرورتی است که باید با ورود اصحاب رسانه دلسوز محقق شود و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالقوه موجود در این منطقه از غرب استان تهران، همچون وسعت منطقه‌ای و کثرت جمعیتی به این واقعیت پی خواهیم برد که فعالیت تنها یک نشریه محلی در سطح شهرستان ملارد کافی نخواهد بود.

فرماندار ملارد در خاتمه یادآور شد: سطح و تراز خدمات انجام شده در این شهرستان و در ابعاد مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انتظامی و... قابل توجه است و امید آن داریم رسانه‌ها و اصحاب خبر همچون گذشته با دقت نظر فزاینده نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص، اقدامات لازم و مقتضی را از حیث خبر رسانی مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.