به گزارش ایرنا، سردار محسن انصاری روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی معتمدین معین شهرستان های استان تهران با بیان اینکه فعالیت یک دهه ای شورای معتمدین معین آن را به شجره ای طیبه و پربار تبدیل کرده است افزود: امروز 30 درصد طرح سپاس که حدود 120 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را شامل می شود توسط اعضای این شورا صورت می گیرد.
وی بر توسعه این شورا تاکید کرد و افزود: اعضای این شورا که خود از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس هستند باید با رویکرد فرهنگی و کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به پیش بروند.
انصاری اتخاذ رویکرد فرهنگی، تقویت شبکه های صنفی ایجاد شده در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ وحدت و اتفاق و تبعیت از رهبری و ولایت را از مهمترین رسالت های معتمدین معین ذکر کرد.
وی ادامه داد: امروز جامعه به نگاه فرهنگی در کنار حفظ وحدت در پرتو ولایت فقیه نیاز جدی و مبرم دارد چرا که رهبری و مقام ولایت عنصر برترساز ملت ایران است و همگان دیدند که انقلاب های عربی منطقه که فاقد رهبری منسجم و مدبر بودند بی نتیجه مانده ودر دامن غرب گرفتار شدند.
انصاری رویکرد فرهنگی را از مهمترین استراتژی های انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته ذکر کرد و افزود: توان نرم جمهوری اسلامی توانست این نظام را از گردنه های سخت و بحران هایی که دشمنان ایجاد کردند عبور دهد.
وی گفت: امروز دشمنان نیز با بکارگیری شیوه های مختلف فرهنگی که آخرین نمونه آن ایجاد جریان سلفی داعش که گروهی اعتقادی با مشی مسلحانه و چریکی است تلاش دارد تا در مقابل انقلاب اسلامی به عنوان نماد اسلام ناب محمدی بایستد.
انصاری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نیز جلوه ای از قدرت نرم انقلاب اسلامی و بروز روحیه ایثار و شهادت در مقابله با دشمنی بود که مجهز به آخرین سلاح های پیشرفته دنیای شرق و غرب بود.
وی ادامه داد: امروز نیز همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند راه ما راه شهیدان است و این راه عزت ملت ایران و عنصر برتری جمهوری اسلامی ایران است.
نشست شورای معتمدین معین شهرستان های استان تهران با حضور انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، مدیران بنیاد شهید شهرستان های استان تهران ازجمله نصراله مدیر بنیاد شهید ری و جمعی از اعضای این شورا با هدف هم اندیشی و ارزیابی مسئولیت ها و عملکردها برگزار شد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.