عبدالحسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود در هر محله یک بازار میوه و تره بار احداث شود.
وی با بیان اینکه تغییرات در راستای بهبود کیفیت طی 2 سال گذشته در بازارهای میوه و تره بار اتفاق افتاده است اظهار کرد: در این مدت طرح دستچین اجرا و با استقبال خوب شهروندان و بهره برداران روبرو شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در تمامی 230 بازار میوه و تره بار پایتخت طرح دستچین اجرا می شود خاطرنشان کرد: از آنجایی که قیمت کالاهای دستچین 10 درصد بالاتر است در 100 غرفه از بازارهای تره بار که در مناطق جنوبی و کم برخوردار شهر قرار دارند غرفه های فله نیز وجود دارد.
وی عرضه سبزی بدون گل و ریشه را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و گفت: نتایج بررسی ها نشان داد حدود 30 درصد از سبزی ها گل و ریشه بود و هر سال مردم تهران 26 میلیارد تومان بابت گل و ریشه هزینه می کردند.
رحیمی یادآور شد: اسفندماه 94 این طرح به صورت پایلوت در165 بازار میوه و تره بار بدون اضافه شدن یک ریال به قیمت سبزی اجرا شد.
وی افزود: قیمت محصولات عرضه شده در بازارهای میوه و تره بار پایتخت از 35 تا 40 درصد پایین تر از بازارهای آزاد است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار اجرای سبد مهربانی را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح در 160 بازار میوه و تره بار بدون دخالت شهرداری تهران اجرا شد و طی یک سال بیش از 2 هزار تن محصول به ارزش سه میلیارد تومان به نیازمندان داده شد.
وی پیاده سازی طرح میوه رایگان برای کودکان، اجرای طرح همیار مشتری در 210 بازار به صورت رایگان و اجرای طرح از من بپرس را از دیگر کارهای انجام شده توسط سازمان میادین میوه و تره بار عنوان کرد.
رحیمی همچنین از احداث اتاق مادر و کودک در میادین میوه و تره بار در آینده ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار همچنین شایعاتی که اخیرا در مورد وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: تا لحظه ای که در مسئولیت باشم با رانت و زیاده خواهیم مقابله خواهم کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.